Od Bolsonaro do Luli: jaka Brazylia?
W 1993 r. perspektywa powstania niepodległego państwa palestyńskiego wydawała się zupełnie realistyczna. Jednak w miarę upływu lat zaczęła się oddalać i dziś wznowienie dialogu między Palestyną i Izraelem jest coraz trudniejsze. Przyglądamy się tej sytuacji analizując zabójstwa polityczne, gwałtowne powstania, wzmocnienie się ekstremizmów, kolonizację, ataki terrorystyczne i represje policyjne.