Chaos w izraelskiej lewicy13 min
Większość miejscowości zaatakowanych przez Hamas 7 października to kibuce, wspólnoty będące bastionami izraelskiej lewicy. Wiele ofiar masakry popierało autonomię państwa palestyńskiego i pokojowe współistnienie Palestyny i Izraela. Reportaż.