Hamas: Strategia chaosu53 min
Kto steruje Hamasem? Czy jest on narzędziem Braci Muzułmańskich, którego ambicją jest podporządkowanie Palestynek i Palestyńczyków prawu islamskiemu? Czy Izrael zmanipulował Hamas w celu zdyskredytowania Autonomii Palestyńskiej i zablokowania współistnienia dwóch państw? A może Hamas jest pionkiem Iranu lub marionetką Kataru?