Gaza: Reporter pod ostrzałem13 min
Dziennikarz i kamerzysta Mohammed Alalul opowiada o stracie czworga dzieci w izraelskich bombardowaniach, ujawniając brutalność wojny i cierpienie palestyńskiego społeczeństwa. To poruszające świadectwo osobistego dramatu i apel o solidarność wobec niesprawiedliwości. Według Komitetu Ochrony Dziennikarzy od 7 października w Strefie Gazy zginęło co najmniej 57 dziennikarzy i pracowników mediów.