Gaza: dzieci wojny14 min
Według UNICEF co dziesięć minut w Strefie Gazy ginie lub zostaje ranne dziecko. Od początku wojny zginęło ich ponad 15 tysięcy. Dziesiątki tysięcy zostało rannych i okaleczonych na całe życie. Kolejne tysiące straciły rodziców.