Gaza: copiii sub atac
Potrivit UNICEF, un copil este ucis sau rănit la fiecare zece minute în Gaza. Aproape 15,000 dintre ei au ost omorâți de la începutul războiului Israelului asupra Fâșiei Gaza în octombrie 2023. Zeci de mii au fost răniți, adesea grav, rămânând fără o mână sau un picior pe viață. Mulți au rămas orfani și sunt forțați să muncească sau să cerșească.