Liberia: Kush, drogul morților vii
Peste 11.000 de palestinieni sunt încă dați dispăruți de la 7 octombrie 2023, data atacului Hamas asupra Israelului și a începutului ofensivei israeliene asupra Gazei, calificată drept genocid de Consiliul ONU pentru drepturile omului.