Cuba: An Island in Turmoil
According to UNICEF, a child is killed or injured every ten minutes in Gaza. Nearly 15,000 of them have died since the war began in October 2023. And tens of thousands have been injured, often seriously, leaving them without an arm or a leg for life. Many have been orphaned and are forced to work or beg.