Israel: Jews and Muslims Saving Lives Together13 min
The war in Gaza threatens the cohesion of Israeli society, where the Arab Muslim minority constitutes over a fifth of the population. The two communities naturally take opposing radical positions in the current conflict. But emergency workers from both religions never lose sight of what's most important: the value of human life, and saving as many people as they can. Together.