Israel: Commemorating October 7th25 min
The massacre perpetrated by Hamas on October 7th 2023 has profoundly affected Israeli society, awakening terrible memories of pogroms and the Holocaust. As Israel tries to deal with this trauma, attitudes are hardening to the suffering of the Palestinian people.