Lebanon: Hamas and Fatah United?13 min
Beirut is just 80 kilometres from the border with Israel. Palestinians in the camps in Lebanon are watching the bitter war between Israel and Hamas in Gaza with concern but they are divided between Hamas and Fatah supporters.