Gaza: Israeli Prison Hell
Mass arrests, enforced disappearances, arbitrary imprisonment without charge or trial, widespread torture, and inhuman and degrading treatment: Reports from numerous international bodies, including various UN agencies and NGOs, document the torture and inhuman conditions inflicted on Palestinians held in Israeli detention since 7 October 2023.