Jordan: Longing for Gaza13 min
Mouna moved to Jordan for six months to undergo chemotherapy for cancer, a treatment not possible in Gaza. On 7th October, she was on the verge of returning home, but the Hamas attack on Israel changed her plans: she couldn't go back and had to stay in Jordan.