Jordania: tak daleko, tak blisko13 min
Mouna pochodzi z Gazy. Udało jej się wydostać z bombardowanej ojczyzny i znalazła schronienie w Jordanii, ale w Gazie została cała jej rodzina. Palestynka przeżywa piekło bezradności – choć sama jest bezpieczna, każdego dnia umiera ze strachu o swoich bliskich.