Reportaj 360°
Indisociabilă de cultura japoneză, katana este zestrea samurailor. Katana este o sabie, învăluită în spiritualitate. Ea întruchipează puterea, onoarea și disciplina. În Yamagata, meșterul fierar Kanbayashi petrece săptămâni întregi modelând o katana folosind tehnica celor trei oțeluri, o metodă artizanală rar întâlnită în zilele noastre.