ARTE Reportaj - Maroc: noii regi din RifReportaj 360°
Cultivarea canabisului are o lungă tradiție în nordul Marocului – aproximativ 300.000 de familii își câștigă de mult timp traiul din cultivarea acestei plante, din care se extrag marijuana și hașișul. Deoarece proprietățile sale terapeutice au fost demonstrate, unele țări, printre care și Marocul, au legalizat consumul de canabis în scopuri medicale. Cu toate acestea, legalizarea nu garantează un viitor promițător pentru micii agricultori.