România: țara nemăsurată31 min
Topografii încearcă de ani de zile să măsoare și să înregistreze terenurile din România. Cu toate acestea, registrul public este unul dintre cele mai incomplete din UE. Mai ales în regiunile montane izolate, unde dreptul de proprietate asupra terenurilor a fost stabilit timp de secole prin înțelegeri verbale, oamenii îi privesc cu neîncredere pe topografi.