360° Świat bez granic
Katana jest nieodłączną częścią japońskiej kultury. Ten samurajski miecz niesie ze sobą bogatą symbolikę. Jest ucieleśnieniem siły, honoru i dyscypliny. Choć Japończycy są dumni ze swojej tradycji, coraz mniej kowali wykuwa miecze tradycyjną metodą. Mistrz Kanbayashi z położonej w północnej części kraju Yamagacie jest jednym z ostatnich adeptów rzemiosła.