Dobet Gnahoré
Ikona afro-popu Dobet Gnahoré należy do grona największych gwiazd kontynentu afrykańskiego. W swojej ponad 20-letniej karierze otrzymała wiele nagród za to, że na międzynarodowych scenach reprezentuje swoją ojczyznę dzięki ponadczasowej muzyce panafrykańskiej i różnorodnym brzmieniom, a także swojej energii na scenie.