Siân Pottok
Siân Pottok prezentuje na Les Concerts Volants swoje "Wild and Savage", będące kwintesencją jej muzyki. Dzieło to stawia twórczynię na równi z innymi uznanymi muzycznymi odkrywcami, takimi jak Björk, Joni Mitchell, Martina Topley Bird, Yaël Naïm i Jenny Wilson.