Richard Bona
Richard Bona, wirtuoz basu i laureat Grammy, łączy jazz, Afropop i world music w pełnym energii koncercie. Urodzony w Kamerunie artysta – dziś mieszkający w Nowym Jorku – od lat zachwyca unikalnym stylem i wielojęzycznym śpiewem. Współpracował z legendami, takimi jak Herbie Hancock, Chick Corea czy Sting. Towarzyszy mu Big-band Radia Frankfurckiego pod batutą Michaela Philipa Mossmana, tworząc koncert pełen rytmu, emocji i muzycznej wolności.