Richard Bona
Richard Bona was born in Cameroon. He was 10 when he cobbled together his first bass out of a crate and bicycle brake cables. Now based in New York, he has won over audiences with his multi-instrumentalism and his singing in several languages. The Frankfurt Radio Big Band is conducted by Michael Philip Mossman.