Brad Mehldau
Brad Mehldau jest jednym z najważniejszych pianistów jazzowych naszych czasów. Frankfurt Radio Big Band wraz ze swoim kompozytorem rezydentem Darcy Jamesem Argue prezentują wybrane utwory Mehldaua w aranżacjach na dużą orkiestrę w wielkiej sali hamburskiej Elbphilharmonie.