Imarhan, Lagon Nwar i Tribeqa
W tej edycji Les Concerts Volants wszystko kręci się wokół Afryki. Przed państwem hipnotyczny blues Tuaregów w wykonaniu algierskiego kwintetu rockowego Imarhan oraz dwa kwartety, które na swój własny sposób oddają piękno Afryki Zachodniej – Lagon Nwar i Tribeqa.