Rumunia: ostoja toksycznej męskości?
Andrew i Tristan Tate’owie są znani na całym świecie. Bracia z internetowej „manosfery” staną przed rumuńskim sądem pod zarzutem gwałtu, handlu ludźmi i innych przestępstw. Tych dwóch toksycznych mężczyzn ma wpływy i zasięgi, które powodują rozwój niepokojącej tendencji: skrajnie konserwatywnego, mizoginistycznego i niebezpiecznego podejścia do męskości.