România: Un refugiu pentru masculinitatea toxică?
Andrew și Tristan Tate sunt cunoscuți în întreaga lume. Cei doi frați din „manosfera” online sunt judecați în România pentru viol, trafic de persoane și alte infracțiuni. Doi tipi toxici cu influență și anvergură, care sunt simbolul unei evoluții îngrijorătoare: o imagine extrem de conservatoare, misogină și periculoasă a bărbaților.