Romania: Toxic Masculinity and the Tates
Influencers Andrew and Tristan Tate are known the world over. The American-British brothers, key figures in the manosphere, live in Romania, where they are being prosecuted for rape and human trafficking, among other offences. Their ideology is violently misogynistic and seems to be influencing a generation of young men.