Balkan Paradise Orchestra
Od momentu powstania w Barcelonie 10 muzyczek z Balkan Paradise Orchestra miesza w tej prawdziwie męskiej dziedzinie! Z zuchwałą świeżością oferują tradycję bałkańskich instrumentów dętych blaszanych i taneczną muzykę najwyższej klasy. Od 10 lat koncertują na całym świecie, a podczas tegorocznego Bardentreffen rozgrzały rynek w Norymberdze do niemal czerwoności.