Balkan Paradise Orchestra
Since it was founded in Barcelona in 2015 by ten female wind musicians, the Balkan Paradise Orchestra has established itself in a field traditionally reserved for men. These ten Spanish artists deliver a refreshing performance combining traditional Balkan fanfare and dance music and have already toured at festivals all over the world. Here they thrill the audience at Nuremberg's Bardentreffen in 2025.