Tarta Relena
The name Tarta Relena conjures up images of a traditional Catalan pastry. In concert, their sensual, crystal-clear voices oscillate effortlessly between futuristic sounds and traditional Catalan harmonies; a refined experimental music that has the flavour of a mystical experience.