Eurosonic Noorderslag 2026
Ganna makes experimental jazz with a Slavic twist in an exclusive session at the Eurosonic festival.
The Argentinian-Spanish artist Sofía Gabanna is one of the most exciting discoveries in Iberian hip hop. After conquering Spain she is now taking to the stage at the ESNS Festival to cast a spell over Europe.