Crime and Punishment by Fyodor Dostoevsky
It’s a police investigation that stretches to 1,000 pages. ARTE Book Club focuses on the masterpiece of masterpieces, a towering artwork that brings together the grotesque and the beautiful, tension and suspense as well as convincing characterisation: Dostoevsky’s Crime and Punishment.