Pride and Prejudice by Jane Austen
A dive into the world of Jane Austen, the great observer of Regency society whose subtle irony and singular voice, as well as her quietly radical philosophy, has charmed generations of readers. ARTE Book Club focuses on the 19th century writer’s most famous novel: Pride and Prejudice.