ARTE Book Club
În universul lui Jane Austen, pentru o femeie, a face o căsătorie bună nu înseamnă în primul rând a găsi fericirea conjugală: înseamnă a-și consolida poziția în societate. În „Mândrie și prejudecată”, dragostea este o miză centrală, aproape o chestiune de viață și de moarte.