ARTE Book Club
„Crimă și pedeapsă” de Fiodor Dostoievski este o anchetă polițistă plină de suspans și tensiune, de personaje complexe, de scene incredibil de marcante, o explozie de viață, un amestec uimitor de grotesc și frumusețe. Un roman colosal care va fi întotdeauna mai mult decât ceea ce se poate spune despre el.