ARTE Book Club
În manga Carnetul morții, scrisă de Tsugumi Ōba și ilustrată de Takeshi Obata, intriga polițistă plină de răsturnări de situație se inspiră din criza prin care trecea societatea japoneză la începutul anilor 2000. Este perioada filmului Battle Royale și a proceselor sectei Aum, un „deceniu pierdut” în care plutește o atmosferă de anxietate generală.