Klub Książkowy ARTE
„Zbrodnia i kara” Fiodora Dostojewskiego jest gęsta od wyrazistych postaci i zapadających w pamięć scen. To powieść totalna, która zaskakuje mieszanką groteski i piękna. Zawsze będzie „czymś więcej”, niż da się o niej powiedzieć.