Malena Ernman: Terra Mater
In their concert Terra Mater, leading figures on the early music scene Christina Pluhar and her ensemble L'Arpeggiata celebrate Mother Nature with Swedish mezzo-soprano Malena Ernman. Vocal and instrumental art intertwine with delight until they merge, evoking not only the exuberance of Baroque nature, but also its fragility. A conceptual concert rich in associations.