Bach: St John's Passion
Johann Sebastian Bach's St John Passion depicts the trial of Jesus Christ in impressive musical images. The Evangelist acts as narrator as the story is told in a sequence of arias, chorales and solo parts. Intense dramatic moments alternate with quiet, meditative passages.