Celestial chants and harmonies that have resonated for centuries... The dominant form during the Baroque era, sacred music has never ceased to inspire the greatest composers. Oratorios, masses, requiems: Here is a selection to discover the treasures of a highly artistic era and enjoy a divine musical experience.