Phantasm & Elizabeth Kenny
The European lute, a direct descendant of the oud, takes centre stage in this concert by Elizabeth Kenny & Phantasm. Under the title ‘The Journey of Instruments’, the musicians invite you on a musical journey through time, following in the footsteps of the oud, the world’s oldest known stringed instrument.