Phantasm & Elizabeth Kenny
Europejska lutnia, wywodząca się z bliskowschodniego oud, jest bohaterką koncertu Elizabeth Kenny i zespołu Phantasm w berlińskiej Pierre Boulez Saal. Cykl „The Journey of Instruments” zaprasza w muzyczną podróż śladami jednego z najstarszych instrumentów strunowych świata, ukazując jego wpływ na europejską tradycję muzyczną.