Julia Leshneva & Franco Fagioli
Soprano Julia Lezhneva and countertenor Franco Fagioli present an exceptional evening. The programme features arias and duets by the great masters of the Baroque: Purcell, Corelli, Handel, Graun and Porpora, Haydn and Farinelli's Italian master, but also Handel's great rival. Passionate arias, high-pitched vocalises, virtuosity and sonic exuberance: A real treat!