Czy Rosalia przywłaszczyła sobie kulturę andaluzyjskich Romów, by zdobyć lajki? Trzeba przyznać, że jej diamentowe paznokcie, klipy zrobione pod MTV i współpraca ze znanymi raperami niewiele mają wspólnego z tradycyjnym życiem Romów z południa Hiszpanii. Film z lektorem.