TAPEKorn
Śmierć i wszystko, co się z nią wiąże to temat bliski sercom metalowców. Niektórzy z nich mają wręcz intymną relację z Ponurym Żniwiarzem… jak na przykład wokalista i frontman zespołu Korn. Jak się okazuje, przynosi to niezłe zyski.