Electroflamenco15 min
Flamenco to emblematyczny element kultury Andaluzji i symbol Hiszpanii w świecie. "tracks" spotyka się z artystami, którzy przenoszą je w XXI wiek, łamią stereotypy i bariery, odkrywają flamenco na nowo.