Califato ¾
Dzięki Califato ¾ hiszpańska muzyka ludowa zyskuje świeże oblicze. Prezentacja ich wybuchowego stylu w ekskluzywnej sesji na żywo, zorganizowanej zaledwie kilka godzin przed występem na festiwalu ESNS.