RAYE - Montreux Jazz Festival 2026Califato ¾
Cu Califato ¾, muzica tradițională spaniolă capătă un suflu nou! Andaluzienii ne împărtășesc acest stil exploziv într-o sesiune organizată cu câteva ore înainte de concertul lor la festivalul ESNS.