Wyjątkowy gatunek (1/10)
Choć wydaje się nam, że dominujemy na Ziemi, przetrwanie człowieka całkowicie zależy od innych gatunków, które oczyszczają powietrze i wodę, są zjadane czy dostarczają niezbędnych surowców do budowy cywiliacji.