Portugalia: cud na Sado30 min
W estuarium rzeki Sado, natura powoli odzyskuje swoje dawne miejsce. Przez lata ujście rzeki było dewastowane ściekami przemysłowymi i miejskimi oraz przełowieniem. Jak udało się uzdrowić ten delikatny ekosystem?